reklama

Ako ma žena pustila k vode

Na mojom príbehu by azda ani nebolo nič zvláštne, veď také veci sa stávajú a nie sú zase až tak neobvyklé. Mne sa to však nestalo prvý, ani posledný krát. A tá moja, verte alebo neverte, ma k vode púšťa stále znovu a znovu! Ale čo vás asi prekvapí ešte viac, vždy je to na moju vlastnú žiadosť.Tento môj vskutku neobyčajný príbeh som sa rozhodol s pomocou fotografií aj náležite zdokumentovať. Prajem vám príjemný zážitok :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (59)
Obrázok blogu


Vodnáre na začiatku zimy opúšťajú svoje tradičné lovištia a sťahujú sa na väčšie toky, ktoré nie sú až tak zamrznuté. Ich potrava sa totiž nachádza pod vodou.

Obrázok blogu




Obrázok blogu


Potápače veľké sú tu pre skúsených ornitológov možno samozrejmosťou, pre mňa milým prekvapením.

Obrázok blogu


Kvapky odfrkujúce zo speneného prúdu dravej riečky namŕzajú na visiacich koreňoch a vytvárajú tak neobyčajné ľadové závesy

Obrázok blogu


Vlkmi ulovená jelenica. Bolo veľmi zaujímavé sledovať stopy jediného vlka, ktorý duril jelenicu celé tri kilometre na vopred dohodnuté miesto, kde už ho čakali traja ďalší členovia svorky. Tí na úspešné zavŕšenie lovu využili moment prekvapenia a starostlivo vybratý terén, niekoľko vetrom vyváľaných stromov na brehu rieky.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu




Obrázok blogu


Tento káčer prišiel k neželanej ozdobe v podobe kovového krúžku pravdepodobne pri zbieraní planktónu

Obrázok blogu


Zamrznuté brehy sú lemované ľadom rôznej hrúbky, štruktúry a ako som sa mal možnosť na vlastnej koži presvedčiť, aj rôznej nosnosti

Obrázok blogu


Snehové čiapky na žulových okruhliakoch ostro kontrastujú so siluetou volavky.

Obrázok blogu



Za všetky fotografie sa chcem poďakovať riečke Belej, ktorá svoju púť do Váhu začína na sútoku Tichého a Kôprového potoka v Tatrách. Poďakovanie patrí rovnako aj mojej žene Zuzke, za to že ma vždy znovu ochotne púšťa k vode :-).

Karol Kaliský

Karol Kaliský

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

lesník, filmár a fotograf prírody (viac na www.arollafilm.com a www.WILDlife.sk) Zoznam autorových rubrík:  PRÍRODAFOTOGRAFIENEZARADENÉ

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu